donderdag 23 november 2017

John van G cosmetics Glamour 2017 , gebruiken!



Heb mijn hele stoute schoenen aan gedaan.
Vandaag 23 November 2017 ben ik met mijn kwasten naar de DA terug gegaan.
Heb de eigenaar gevraagd of ik een look mocht creƫren met de nieuwe collectie.
Dat mocht :-)

Heerlijk werken met deze nieuwe producten.

Voor de wenkbrauwen heb ik nummer 8 gebruikt aangezien ik vrij donkere heb.

                                Deze prachtige collectie mocht ik gebruiken voor mijn look
                                            Niet zo charmant in mijn regenpak, maar goed.
                   Wel een Selfie met gecreĆ«erde look en de prachtige collectie achter mij.
                                                                Mijn ogen van dichtbij
                                                                         Lippenstift
                                                             En hier dan de hele creatie


                                           Deze foto ja minder lippenstift, foto van na het avondeten!!
                                           Ik stond zo versteld hoeveel er nog opzat, wat een geweldige kwaliteit!
                                           Dan te bedenken dat ik geen gewone lippenstift meer zou kopen aangezien
                                           ze er toch vrij snel afgaan ( Maar dit merk is echt top!

Heb dus alles gebruikt behalve nagellak.
Had thuis al even Soft Foundation nummer 12 aangebracht en Blush nummer 35.
En de rest in de winkel, terwijl er ook mensen gewoon aan het rondkijken waren!

Ik ben ook te volgen op Instagram : coloursofank

Kom er gezellig bij!!
Tot gauw :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten