donderdag 23 november 2017

John van G Cosmetics Glamour 2017 bekijken en swatchen


Gisteren 22 November 2017 ging ik naar mijn vestiging van de DA Drogist.
Er werd mij vorige week al verteld toen ik er naar vroeg, dat de Glamour 2017 Collectie van John van G Cosmetics al wel binnen was.
Maar ik was natuurlijk heel erg nieuwschierig.

Gisteren besloot de eigenaar van die vestiging dat ik als eerste de nieuwe collectie mocht gaan bekijken en swatchen :-)


Prachtig he deze nieuwe collectie :-)!!

Alle producten die je kunt Swatchen probeerde ik natuurlijk even uit op mijn hand, prachtig en geweldig gepigmenteerd.
Het streepje eyeliner wilde na afvegen met een tissue niet weg!
                                          Prachtige kleuren oogschaduw, even van dichtbij
Natuurlijk ook nog even de highlighter van dichtbij, nummer 10.
        Wat een mooie glans heeft deze highlighter.
En tot slot nog op de foto met deze prachtige nieuwe collectie!!

Dit was dus 22 November 2017.
Moet zeggen, heb mijn hand met de eyeliner nog onder de kraan gehouden, maar het bleef gewoon zitten!
Zelfs toen ik hard eroverheen ging wrijven.
Onvoorstelbaar, Echt goed!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten