zaterdag 28 oktober 2017

John van G Cosmetics

Onlangs mijn oogschaduws die ik had gekocht toen ik een heel stuk jonger was weer gebruikt.
Ook al zeggen ze dat het beperkt houdbaar is waren deze nog heel goed!
Super gepigmenteerd en goed te blenden.

Ook heb ik deze week wat nieuwe producten gekocht van dit prachtige merk.
De herfst/wintercollectie oogschaduw kleuren 170,171,172 en 173 - ook nog kleur nummer 380  omdat ik die ook echt ontzettend mooi vond.
Ook van de herfst/wintercollectie Metallic eyeliner 25.
Blush nummer 35.
Twin Matic eye designer 55 en 92.
En Soft Touch Foundation nr 12, daar moet ik wel aan toevoegen dat deze een gele ondertoon heeft en de ondertoon van mijn huid een beetje Roze is en aangezien ze die niet zo licht hadden moet ik het oplossen door een beetje te mengen.

Echt superblij met al mijn nieuwe echt werkelijk prachtige producten van John Van G Cosmetics!

                                          De kleuren in bovenstaande pallet had ik al en de beide twin matic
                                          eye designers met kleurtjes.
                                          Ook de eyeliner.
                                          De losse van de twin matic zijn nieuw en het oogschaduw
                                          blokje nummer 170
                                          Nieuwe Blush nr: 35
                                          Oogschaduws 380,171,172 en 173
                                         Prachtige nieuwe kleuren + nieuwe Foundation en
                                         Metallic eyeliner 25- hieronder de look met producten :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten