zaterdag 11 maart 2017

Collistar advies dag

Hallo allemaal.
Vandaag was het dan zover.
Ik mocht naar de advies dag van Collistar.
Een echte aanrader!!!
Er was 45 min voor mij gereserveerd :-).

Heb toch echt nog veel bijgeleerd.
Dat het toch echt belangrijk is om ook 's ochtends eerst je huid te reinigen, ze gebruikte hiervoor miccelair water.
Aangezien je huid 's nachts actief bezig is vuil te verwijderen en dat dan bovenop je huid komt te liggen.
Daarna bracht ze een goede vochtinbrengende dagcreme aan, Glycolzuur rich Cream.
Die was geschikt voor mijn huidtype.

Daarna bracht ze onder mijn ogen en op mijn oogleden Eye Contour Perfection Cream aan.
Ik was verbaasd, de groffe lijntjes onder mijn ogen die vervaagden naar fijne lijntjes.
Mijn huid voelde veel zachter aan.

Mijn eerste aanraking met foundation!
Ze gebruikte de Serum Foundation, die verzorgt ook direct de huid en is licht dekkend.

Een mooie perzikroze oogschaduw bracht ze aan, Double Effect Eyeshadow Wet&Dry Peach Blossom, en een prachtige petrol kleurige eyeliner.

De Mascara die ze gebruikte bij mij was de Infinito black Waterproof.

Mijn wenkbrauwen  deed ze met een wenkbrauwgel, Perfect eyebrows kit Nr 2 _Asia Brown
Een mooi fijn borsteltje waardoor het heel natuurlijk lijkt!!

Op mijn lippen een lipgloss, Magic Gloss infinite color de kleur kan ik helaas niet doorgeven.


Door een kleur oogschaduw en mooie omlijning van het oog maak je een simpele maar toch zeer mooie look!

Wat heb ik gekocht?

Nou ik was zo enthousiast over de oogcreme dat ik die als eerste uitkoos, ook de wenkbrauwgel ging mee omdat hij zo mooi natuurlijk is en ik werd verliefd op een oogschaduw kleur nummer 33 Sage

Vergeet ik bijna te vermelden dat ik nog hele leuke mini's kreeg bij mijn aankopen
Een Magic Gloss infinite color, Een BB cream en een Bodycream!


Hieronder nog een foto Impressie van  deze geweldig leuke ervaring!

Ontzettend bedankt Nienke van Collistar!!

Gauw meer over deze mooie producten, zal nog laten weten hoe het er uitzag op het moment dat ik het ging verwijderen en revieuws over de producten die ik heb gekocht en gekregen!!



                                                     Het Collistar Make Up Schap
                                                    Met Nienke van Collistar voor het schap.
                                                    Mocht deze foto online zetten!!
                                                                Mijn Collistar Tasje

                                                        Mijn gratis gekregen cadeau's

                                                 Mijn gekochte Spullen
#collistar #coloursofank #makeup #followforfollow #followme #followback #BBlogger #beautyblogger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten